Oppstartsinformasjon for alle foreldre på Mesterfjellet skole

Velkommen til et nytt skoleår på Mesterfjellet skole. På nettstedet som det er link til under her vil dere finne informasjon som det er viktig at alle foresatte på Mesterfjellet gjør seg kjent med.

Undertegnede vil på vegne av alle ansatte ved Mesterfjellet skole ønske alle elever og foresatte hjertelig velkommen til et nytt skoleår. Skolen vil spesielt ønske velkommen våre nye 1.klassinger og andre nye elever, samt deres foresatte.

Skolen starter opp igjen mandag 17.august, og da møter elevene som følger:

1.trinn møter kl. 09.00 ved inngang B. (Elevene slutter kl.12.00)

2. - 7. trinn møter klassevis kl. 08.30 på samme områder i skolegården som de møtte opp før ferien. (Elevene slutter kl.13.00)

8. - 10. trinn møter klassevis kl. 08.30 på oppmerkede områder utenfor Farrishallen (mot Ahlefeldts gt) (Elevene slutter kl.14.15)

Det er morgen-SFO, og SFO åpner igjen når skolen slutter for dagen.

På dette nettstedet finner dere informasjon som det er viktig at alle foresatte på Mesterfjellet gjør seg kjent med før skolestart:

Link til nettstedet

(https://foreldremesterfjellet.larvikskolen.no/start)